Next: Wymagania:
Up: KONKURS PROGRAMISTYCZNY
Previous: KONKURS PROGRAMISTYCZNY
Istnieja trzy listy:
Problem polega na znalezieniu i zaprogramowaniu algorytmu, który w jak najkrótszym czasie wczyta dane, przypisze punkty listy 3 do elementów listy 2 oraz zapisze dane na dysku w rezultacie odpowiadajac na pytanie w objetosci ktorego czworoscianu (elementach listy nr 2) znajduja sie poszczegolne elementy listy nr 3 (czyli do numeru punktu z listy 3 przypisze numer czworoscianu z listy 2).
Wszystkie czworosciany sa rozlaczne i przylegajace do siebie (tzn. nie nachodza na siebie nawzajem, natomiast posiadaja wspolne wierzcholki oraz sciany).
W przypadku, gdy punkt z listy nr 3 nalezy do wiecej niz jednego czworoscianu (tzn. lezy na jednym z wierzcholkow lub na jednej ze scian czworoscianu), nalezy mu przypisac tylko jeden dowolny czworoscian.